onsdag 8 februari 2012


Men kolla jag har en blogg!! En helt egen... Här tänker jag skriva om sån´t jag gillar och ogillar. För det är väl det man gör på en blogg?

Vem är jag då? Jo, jag är Jägare - Mikael Jägare.

En ganska snäll 42 årig kille, oftast med bägge fötterna på jorden - Men inte alltid.
Är liberal och tycker ganska mycket om mycket och har rätt mycket åsikter om ditt och datt. Ibland har jag säkert rätt och ibland är jag säkert ute och cyklar. Typ som en helt vanlig människa alltså.

Har ett par underbara kids, Emelie 14 år och Alex 10 år samt en sambo som heter Eleonore. Bor i Sätila som är en liten ort mellan Göteborg och Borås.

Är företagare med inriktningar inom så vitt skilda ämnen som jakt och reklam.
Driver ett bolag, TMJ Media www.tmjmedia.se,  där vi arbetar mest med instorereklam (butiks-tv) samt TV-reklam och ett bolag som jag driver tillsammans med kollegan Thomas Ekberg där vi är hårt nischade på produktion av film med jaktligt innehåll. Vi firar nu snart 20 år tillsammans på Dianas Stigar och vår relativt nya sajt www.jaktfilm.se är vår huvudsakliga visningsplattform.

Intressen är förutom barnen och mitt jobb, jakt, matlagning, skriva, film, foto och poker. Och det är väl dessa ämnen jag kommer skriva om mest här antar jag.

3 kommentarer:

  1. Nice denna ska jag följa, lägger upp en länk på min sida :)

    SvaraRadera
  2. Har åxå lagt upp bloggen i flödet på min blogg.

    För övrigt är vi nu 4 jaktbloggar från Mark... Utöver din och min så är det Åsletorparn och Gamekeepers.

    SvaraRadera
  3. Ska bara komma på hur jag länkar, så lägger jag till er på min sida.

    SvaraRadera